Hallå ja

I lördags var jag på Helsingborgsfestivalen för första gången och det var hur mycket folk som helst och överallt dessutom. Jag såg  Amanda Jenssen uppträda. Hon är inget jag lyssnar på i vanliga fall men hon var rätt så hyffsad så det var trevligt att se och höra henne live.

I söndags var jag i Malmö och kollade på allsvensk fotboll. Serieledarna Kalmar FF stod för besöket. Matchen var nog den bästa hittills i år i allsvenskan. Ärligt talat så spelar inte KFF som om de leder serien för de spelar så tråkig fotboll. Bara en massa långbollar :( MFF vann matchen med 3-2 efter att inhopparen Agon Mehmeti pangat in 2 mål. Bra prestation från hans sida och han är bara 18 år tror jag. Det bästa var att Kalmar tappade poäng samtidigt som de jag håller på slog Djurgården med 2-1 och jag talar då om Helsingborgs IF =)

Igår var jag i Helsingör och kollade läget. Trevlig stad med lite gammaldags kultur. Så nu har man gjort 3 långa resor 3 dagar i rad hehe :P

Innan ikväll var jag och tränade. Det känns riktigt skönt att vara igång igen =)

Imorgon ska jag kanske lira lite fotboll på dagen med några kompisar, får se om några har tid, men sen på kvällen ska jag spela biljard med Marre =) Det var ett tag sen sist så det ska bli kul.

Chill out  =)  
/ Basti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0