Lördag

I veckan så har jag börjat träna och det känns rätt så skönt att vara igång igen. Vi började med träningen redan i maj men jag har bara varit på en träning innan denna veckan men jag tänker nog ta tag i det nu när seriespelet börjar närma sig.

Igår var jag på biopremiären av Batman - The Dark Knight och den var bra. Jokern var rätt så rolig fast på ett sjukt sätt hehe men jag rekommenderar er att se den. Filmen börjar där Batman Begins slutade.

Idag ska jag dra till Helsingborgsfestivalen och kolla hur det är där borta för jag har aldrig varit där på den festivalen men det blir säkert roligt.

Ha det bra!  =)

Kommentarer
Postat av: julie

Vilken trevlig blogg du har :)

2008-07-28 @ 19:31:08
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0